OleC Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Hvor er det blitt av tråden om dahlback har blitt en av follogutta? Skulle hatt det bilde som lå i den tråden. Finne den ikke igjen, noe sted. er den blitt slettet!!!!!! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Lurte litt på hvor den er blitt av jeg også... Lurer faktisk på hvorfor dahlbäck kjørte med follogutta merke bakpå... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Savner et par tråder jeg å... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by OleC Hvor er det blitt av tråden om dahlback har blitt en av follogutta? Skulle hatt det bilde som lå i den tråden. Finne den ikke igjen, noe sted. er den blitt slettet!!!!!! Har bilde av den og S1 jeg.... Muligens en til oxo. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Kan du legge det ut?:) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by OleC Kan du legge det ut?:) Nei. :) Har det ikke på jobben og ikke internett hjemme. Men skal til Ski en tur i kveld og regner med du skal dit oxo. ;) Prøve å få mekka en cd. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Stjerne, vi sees i kveld. regn med å se meg i skjorte å slips. vanlig tirsdags antrekk for meg Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Jens Bjørneboes Uten en tråd ble første gang utgitt høsten 1966. Den ble beslaglagt av politiet etter noen få dager, og i juni 1967 ble forfatter og forlegger dømt etter straffelovens bestemmelse om utgivelse av "utuktige skrifter", og boka ble inndratt. En vittig og erotisk bok om hvilket mangfold av seksuell glede som er mulig om man følger mottoet "gjør med andre, som du vil at andre skal gjøre med deg". Dette er avskjedsordene fra doktor Petersen da han sender gymnastiastjenta Lillian ut i verden etter avsluttet seksualterapi. Lillian drar avgårde med ny selvtillit og livsglede for å finne ut hva Europa har å by på. Og som Espen Askeladd finner hun noe over alt... Et etisk perspektiv Med alle sine overdrivelser og påfunn er Uten en tråd en klar underholdningsroman. Men Bjørneboe ville ikke vært forfatteren om boka ikke også hadde et klart etisk perspektiv: Seksualiteten er uskyldig så lenge moralbudene om redelighet, mot og alminnelig menneskelighet og hensynsfullhet følges. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by OleC Stjerne, vi sees i kveld. regn med å se meg i skjorte å slips. vanlig tirsdags antrekk for meg Jobbantrekk for meg det egentlig oxo... :D Når jeg gidder. :rolleyes: Jobber på Mac'ern eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Lupoboy: Lite å gjøre på jobben eller? :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by borabora Lupoboy: Lite å gjøre på jobben eller? :D Gjett`a.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 HVem har ikke det? :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by LupoB0Y Gjett`a.. :D Mye å gjøre her.... Blir bare avbrutt av kundene noen ganger. ;) sjekk den her om du ikke har vært her før da... (Selv om jeg regner med det.. . ;) ) http://www.thehun.net/ Kun for spesielt interesserte da... :) Edit: Fine gule sider. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg