Sn0mann Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Heisann! Selger mine gamle felger etter jeg har gått til innkjøp av noen nye felger :cab De er av typen TSW Pace, boltsirkel 4*100, er 7*17 store, og har ET38.. Jeg har gewinde på min, og de passer med ca 1mm klaring :p Bud mottas :D Dekk:: Dunlop SP9000 foran, relativt pene, Nankang Sport bak, slitte. Begge er 205/40/17 mvh VegardAA Bilde av felger på bil (ps:kromspeil er tatt av) :p :: ================ SOLGT ================ Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hvilken pris hadde du tenkt? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 ?? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Du har PM. Har du forresten et nummer man kan nå deg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Sn0mann, tenkte du hadde 2`er og ikke 3`er jeg? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Bud er satt til 4ooo,- firetusenkroner :) Sn0mann, tenkte du hadde 2`er og ikke 3`er jeg? har 3er jeg vettø :) hatt det i 3.5 år nå :titties: -- beklager tregt svar, vært mye overtid på jobb.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 I hvilken stand er felgene? Kantkjørt? kast i noen av dem? Kan du evt. sende med posten?:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Kjøpt, betalt og hentet av meg:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Kjøpt, betalt og hentet av meg:hello: som zombiepenis her sier, er dem kjøpt :) håper du blir fornøyd! :thumb Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Åjada, blir nok happy med disse. Skal ha de på stasjonsvogna, men klarte ikke å dy meg, måtte teste de på turbogolfen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ble da pent det :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg