Dr_BASS Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 nei det har vi ikke sett Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 he he. Bra Frank:thumb Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hva gjør du oppe så sent? Hvorfor er du ikke ute å sladder i godværet ? :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ja si det. Skal være på jobb om 4,5 time så er vel på tide å ta dyna fatt:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvorfor er du ikke ute å sladder i godværet ? :) hoho! JEG VAR! Morro film forresten. keem'em'comming! :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg forventa nesten at du lagde fire ringer ved siden av hverandre :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 nydelig s2 du har! m'm Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Takk for respons, kanskje jeg bør lage en prosjekttråd en gang. Ang ringer så er det ganske vanskelig å lage audi ringa, men fikk det til med innerhjulet en gang med s4`n Btw så søker jeg dekkspons :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvem er det som sitter på, er noe kjent med han. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hmm si det er det han kjekke karen med værsting golfen? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 tøft Btw: audifanatic Er det noe sted i norge en kan gå kurs for å lære seg drifting? Kjøp deg en 1/10 rc-bil, så med slicks på isen og vips, så har du vært deg det:thumb Det har jeg :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 :fingers: tøft Btw: audifanatic Kjøp deg en 1/10 rc-bil, så med slicks på isen og vips, så har du vært deg det:thumb Det har jeg :respect Tror jeg klarer meg godt med golfen, Har trossalt bil lappen så jeg slipper å leke med små biler, funker mere enn godt nok å kjøre golf. Prøv det en gang du. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Brutalt :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 :fingers: Tror jeg klarer meg godt med golfen, Har trossalt bil lappen så jeg slipper å leke med små biler, funker mere enn godt nok å kjøre golf. Prøv det en gang du. Unnskyld meg da om jeg gir deg et hint, hint, hint, hint Du spør, jeg svarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 "så det tøft ut, eller?" :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg