acoupe Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 tenk så bra det hadde blitt med brock felgene nå a!!! Men ble bra dette og ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hehe, kan ikke få i både pose og sekk vettu Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 ble grise bra :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Kjempefint! Men synes fortsatt A8-felga er hakket finere enn BBS'ene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hehe, kan ikke få i både pose og sekk vettu Stian! er det noen som kan det så er det vel deg??:) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hehe, vi får se... Blir nok nye hjul til sommern uansett. Men hvilket stuk det blir er ikke lett å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Da fikk jeg og Dr_BASS skifta dør igår. Var et reint helvete å tilpasse driten, og alt som skulle ut-inn. Men etter 2-3 timer var det på plass. Herlig med bulkfri bil igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hvordan gikk det med nøkkelen? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Kappa den gamle og satt på, men blei et par mm for kort :( Må få tak i emne, for jeg fikk låst opp døra, men aldri vridd den rundt i tenninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Velvel, da har jeg fiksa pinsa på kontaktene i baklyktene. Det er noe mikkmakk når du skifter til facelift bak, som gjør at når du hiver den i revers, så lyser blinklysa, og når du blinker -blinker ryggelysa. Fikk fiksa dette idag ved å switche to pins. Her ser dere den står i revers, og jeg har fått fiksa den til venstre i bildet. Har og et lite stemningsbilde fra da jeg skilfta førerdøra.. Frank Andre står å banner å steiker med butan flaska. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hva var egentlig problemet når du skifta førerdør? Var det ikke orginal dør du satt på, bare å bytte rett over? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jo sånn i praksis om du har ei HEL, ny dør. Men jeg hadde en bulk i sia, og døra er to delt. Dørside og vindusramme. Så når jeg skulle bytte bare sia måtte jeg ut med dørlås, dørhåndtak, hengsel, vindusramme +++. Og på toppen av det hele så må du tilpasse døra etterpå, hvis ikke henger den skjeivt som juling. Og om noen lurte på hvilkne pins du skal bytte i kontakten ved facelift-bytte. Så er det rød-blå mot svart-hvit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Lurte ikke på pins nei :P, men nå står det her til de som måtte lure :) Husker forresten tilpassnings-helvete for å få det rett da jeg hadde av alle 4 dørene på volvo'n. det er noe dritt ja. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Det er original rs4 netting du har sant? Var det plug and play å montere eller? Lurer fordi jeg har samme frontfanger, og vurderer å kjøpe rs4 netting fra møller:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Nei ikke plug and play, passer sånn ca i hulla, men må feste de. Jeg limte de på med 2 komp. lim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg