Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Jepp! Men nå er faktisk BBS RX felgene jeg posta på sist side sendt til meg i posten, glad han ombestemte seg og kom til fornuften den selgern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Sprekk i bunnpanna nå gitt.. nok å gjøre idag og visstnok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 "Litt" olje på motordekselet.. Sprekk i panna. Men denne er nå skiftet i god-været! S8 felgene på vei til ny eier: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Har mekka litt mer idag, rydda i bilen generelt, og lagt opp en forsterkning under matta i bagasjen, da subben veier en del. Så nå ligger det stabilt baki der. Skrik ut om noen vil ha disse. 500kr pluss porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 var vel bare ett spørsmål om tid før panna sa takk for seg med mye senk .... deilig å få rødda litt i bilen :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Bunnpanner er forbruksvare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 jepp å noe dritt å bytte .... syns de kunne laget den slik at den ikke var det laveste punktet forran Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Mhm, idiotisk det der ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Da har jeg fått pæreholdere til baklyktene, og kjøpt inn nye par med pærer til alt i bakkant. Også blinklys med kromhette. Let there be light! Plukka og opp GPS idag, vet ikke hva jeg skal med den -men blir nok nyttig en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Har også fått pris på lakkering nå, ting som går til lakking i uka er ny førerdør, frontfanger, hekkskjørt og speilhusa. Edit: Har og en S4 grill til overs nå om noen vil kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Pakke pakke pakke :D Noen som vil ha el. m3 speil med a4 adaptere? Venter nå tåkelysa inn en av de neste dagene, delene skal og til lakkering, inkl. de org. speilhusa. Felger kommer på fredag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Va d isje ein tidligere i tråden din så hadde lust på grillen din?;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jo, men blei ikje sånn. Den e solgt til en på vacn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 misunder deg de nettingene :D tror d blir litt for bra med den fronten der.. du kan sikkert helt fint gi den til meg.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 kommer til å bli snasent diluxe :) kjente jeg hadde lyst på s4 grillen din men den ble jo solgt så da var den saken ute av verden .... liker at d har skikkelig rs4 netting Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg