Gjest brunerune Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jaggu ble den bra nå. De Brock felgene passer perfekt ;) Takker og bukker, ja de sitter ganske bra på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Fått meg samme stickers som Alex, bare jeg har 10x7cm og har de i de bakerste siderutene. Ble ganske fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Yeah =) Bilen din ER jo Dope, så passer bra ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Takker Alex ;) Har et par til bilder her, de er så som så, men er bedre enn ingenting, bilder er jo gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Spesiell den fargen din, ser litt lilla OG mørke brun ut :P Merkelig blanding. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hehe ja, har faktisk aldri sett en a4 med samme farge, har sett mange burgunder, men ingen med denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei. Sykt lav og fet bil du har, tror på at den ikke er den mest praktiske og kjøre rundt i, men LAV er den ihvertfall, fete rstoler du også, har du noen planer om og lakke den helt ned eller bytte fanger forraen? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei.Sykt lav og fet bil du har, tror på at den ikke er den mest praktiske og kjøre rundt i, men LAV er den ihvertfall, fete rstoler du også, har du noen planer om og lakke den helt ned eller bytte fanger forraen? Blir S4 fanger og lakking helt ned før sommern ja. Og nei, er ikke praktisk å kjøre rundt i, men jeg elsker det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hehe, blir gøy og se hvor lav den blir seende ut med den fangeren, men en ting er sikkert og det er at det blir seende heeelt SYK ut, kult at noen orker og kjøre med SÅ lave biler i detta landet, det står det respekt av synes jeg.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Bilen blir faktisk ikke noe lavere med S4 fanger. Satte på min i sta. Den ser litt lavere ut, men høyden er den samme :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 hehe det er sant, men tenkte mere på at den vil se lavere ut, siden den orginal fangeren er litt skrå under, mens den andre fangeren er helt rett under, merker det på Octaviaen min også, jeg bygget om fronten til RS forje uke, og den ser lavere ut med den fangeren, men som du sier så blir den jo ikke lavere. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Syns bedrag ja. Ser en del lavere ut :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Vel, får kjøre litt logg her nå, har kjørt med bilen møkklav i ca ei uke, og den har fått mye bank under.. Får bare håpe den holder ihop. Ryker noe, er det tross alt bare å sette på nytt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Må bare få sagt at jeg syns bilen din er RÅ! :) Har forøvrig samma hånd-duk som deg. Den med hjerter på. IKEA! :D Du... Hvor fikk du tak i de klistremerkene? Sorry. googla og fant det. :) .oO Empire Graphics - Stickers & Graphics that are hard to find! Oo. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Rune: Hvis motoren får for mye juling og tar kvelden er det jo bare å bytte til 1.8T ;) Jester: Jeg har Illustrator fil for Dope emblemet hvis du trenger til å få printa ut noen klistremerker :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg