Keikooo Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 uten skilter? why? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Bare Rune som har vært lat med EU godkjenninga si :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 men han har vel ikke akkuratt liggi på latsiden med bilen i det siste .... men er ikke morro å gjøre ting man må Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 men han har vel ikke akkuratt liggi på latsiden med bilen i det siste .... men er ikke morro å gjøre ting man må Stemmer, bilen skulle vært Eu godkjent i august. Har liksom satt bilen parkert i høst\vinter. Litt fordi mamma fikk en golf jeg lånte, og for å "skåne" den mot all dritten.. Og kanskje fordi jeg var litt giddalaus til i det hele tatt å se om jeg fikk eksosen gjennom EU. Den har stått med skilter da, men har vært begjæring på den. Så leverte inn skiltene idag, og fikk med prøveskilter for morgendagen. Så godkjenner jeg, og går 50 meter å henter skiltene igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Utrolig bra bombrikke trix! Måtte se litt før jeg fant den. Kanskje jeg skal gjøre det samme en dag :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 JAJA DA VAR BILEN EU GODKJENT, OG SENKSETT I VOGNKORT! WOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var digg å kjøre tur imorges, aah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Utrolig bra bombrikke trix! Måtte se litt før jeg fant den. Kanskje jeg skal gjøre det samme en dag :) Får vel ikke igjen depositumet på bombrikka når du leverer den inn igjen hvis du lakkerer den da. Men men, er bare 200kr forsåvidt :P JAJA DA VAR BILEN EU GODKJENT, OG SENKSETT I VOGNKORT! WOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var digg å kjøre tur imorges, aah.. Gratulerer :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hvorfor skulle du noengang levere inn den igjen? en gang bombrikke alltid bombrikke. å stoppe for å betale blir jo sinnsykt slitsomt plutselig :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hvorfor skulle du noengang levere inn den igjen? en gang bombrikke alltid bombrikke. å stoppe for å betale blir jo sinnsykt slitsomt plutselig :) Hvis, dersom, atte man flytter et sted de ikke har AutoPass f.eks :P Og nå trenger man jo ikke å stoppe for å betale på vei inn til Oslo lenger vett ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hvis, dersom, atte man flytter et sted de ikke har AutoPass f.eks :POg nå trenger man jo ikke å stoppe for å betale på vei inn til Oslo lenger vett ;) Men jeg bor i Stavanger, og med alle de X antall undervannstunnellene de bygger her slutter de nok aldri med bombrikka.. uheldigvis! Hadde jeg sluppet, hadde det lett vært verdt 200kr å kaste driten til H**VETE :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Å bare vent du, dere slipper nok unna bompengene lenge før vi her borte gjør det =/ Sånn ca 20 år siden den rundt Oslo skulle vært lagt ned...:P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Jaja, nå har jeg kobla strøm til setene, så nå funker el. just. Opp ned, frem tilbake rygg og korsrygg luftpute. :) Kan legge ut en DIY etter hvert om noen vil vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Skamrått Brunerune=) misunne Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Skamrått Brunerune=) misunne Thanks Ole, flekk bort Dotz felgene nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Velvel, mens jeg sitter her å venter på godvær, felger og sjangsen til å slippe bilen tilbake hvor den hører til (til bakken), kan jeg legge ut et bilde under "huven", som jeg sa tidligere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg