Gjest brunerune Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9881463 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Vel, da har jeg bestemt meg for å ikke selge felgene, annet enn at jeg får et ufattelig bra bud (alt er til salgs for rette summen), eller noen bytter med meg i 18" eller 19" bbs ch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Klokt valg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Klokt valg! Ja vet:) Ringte en å ville gi 11k for de, og sa at han fatta ikke at jeg solgte de, for de var så rå. Så sa jeg; "nei fatter heller ikke det, så tror ikke jeg selger de allikevel.." Haha. Han skulle bare hatt mer penger;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Lite respons fra dere audi folk.. Hehe Sitter her å kjeder meg nå, så slenger opp noen bilder fra da jeg finjusterte understellet etter demperfiks. Her ser dere hvor breie bakdekka faktisk er.. Fordekka.. 215 dunlop sport maxx Bakdekka 245 Toyo Proxes T1S Der gikk den latmannsarmen til helvette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Flott at du beholder felgene! Må si jeg blir litt frustrert når jeg ser på dekka dine. Har to blankslitte bak jeg, me wants cash! Er det en bulk jeg ser på førerdøra di, eller er det bildet som lyver litt? Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Helt klart grise råe felger ja:D Bra du kom til fornuft å beholdt dem:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Flott at du beholder felgene! Må si jeg blir litt frustrert når jeg ser på dekka dine. Har to blankslitte bak jeg, me wants cash! Er det en bulk jeg ser på førerdøra di, eller er det bildet som lyver litt? Hehe ja, greit med gode dekk! Er ikke så dyrt da, betalte 2200 i lokale dekk sjappa for 245/35/17 toyo proxes. Er bulk ja, var større før men slo den litt ut. Har ny dør liggende her på rommet, men har ikke giddi å lakkert den og speila enda, venter til sommern og poleringa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Helt klart grise råe felger ja:D Bra du kom til fornuft å beholdt dem:D Jepp, er sikkert ikke såå mange setta av disse felgene på landsbasis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jepp, er sikkert ikke såå mange setta av disse felgene på landsbasis! Jo er faktisk en del, jeg kjenner iallfall 3 her i byen med de. Ikke samme dim da men...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jo er faktisk en del, jeg kjenner iallfall 3 her i byen med de. Ikke samme dim da men...;) Hehe okei da, men iforhold til f.eks de med RS4 felger, da annen hver familiebil har disse. Men jeg har ikke sett keskin felgene på bil før, aldri sett en i Stavanger med de, selv om de klart finnes her og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jaja kjeda meg idag, og for oss så faktisk elsker bil, er en bil og motorvask bare kos! Siden vinteren har tatt vekk shinen i plast og gummi, gikk jeg over ALT på hele bilen med turtle sin bumpershine, til og med skiltplatene fikk sitt! Fin og reeeen bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Fin den bilen din. Du mangler bare turbo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Fin den bilen din. Du mangler bare turbo:) Ja vet.. tenker å bestille no snæx ikveld.. S4 grill kanskje? Har og forresten meldt meg inn i vacn nå for de som er der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hehey, vææælkommen i vacn klubben!!;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg