Gjest brunerune Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Funker sikkert bra det :) Skal du kjøre de kun fra spilleren, eller via forsterker? Blir å kjøre rett fra spillern. Gidder ikke trekke de bak i bilen og frem igjen, stresse med strømkabler, jording og drit -har gjort det før:P Har mosfet 4x52W i spillern nå, håper det funker greit nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Blir å kjøre rett fra spillern. Gidder ikke trekke de bak i bilen og frem igjen, stresse med strømkabler, jording og drit -har gjort det før:P Har mosfet 4x52W i spillern nå, håper det funker greit nok.. Skjønner skjønner :) Trenger forsåvidt ikke å kunne spille så ***** høyt heller akkurat. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Nei sant det, skal bare ha fin lyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hei, nydelig bil du har, brukt mye penger på den? fikk jævelig lyst på A4. :happyhappy: Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 hei, nydelig bil du har, brukt mye penger på den? fikk jævelig lyst på A4. :happyhappy: Bare å handle seg A4. Har ikke brukt så mye penger, handler bare om å bruke penga på rette tingene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Fått justert understellet ditt "riktig" nå? Hvordan er komforten? Må ha understell, men vil ikke ha et "ukåmfy" et Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Fått justert understellet ditt "riktig" nå? Hvordan er komforten? Må ha understell, men vil ikke ha et "ukåmfy" et Hehe nei har ikke det. Driver med stereo akkurat nå. Kjørte hjem morra mi idag uten dørtrekk.. god susing:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hehe nei har ikke det. Driver med stereo akkurat nå. Kjørte hjem morra mi idag uten dørtrekk.. god susing:D Hehe, ok. Nei, man kan vel ikke ha for mange baller i luften på en gang. Du får oppdatere meg på komforten når du får justert :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Jaja da bygger jeg litt stereo i dørene.. fine været og, perfekt! Er ikke heelt ferdig enda, litt finjusteringer igjen.. Passasjerside, delefilter trekkes opp.. Monster XP kabler brukes, bør vær bra:) Andre delefilteret, under sikringene, under dæsh'n... førerside Litt forskjellig stasj.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Da er jeg ferdig med frontsettet, ble fin fin lyd! Her er litt av prossessen min, møtte på den komplikasjoner. Alt fra lim som løsnet til traange passasjer gjennom dørene. Adapterene som trengs til montering av midbass: Basser montert: Diskant montert (DETTA BLE TRANGT!): Gjennom dørene.. Under dashbordet, passasjer side: Bak lagringsrommet, inni dashen: Var mye helvette å komme til over alt, men ordna seg til slutt. På førersiden trakk jeg ledningene som gikk til delefilter bak sikringene -fra input, over rattstammen og inn til midtkonsollen. Alt er nå superdupert. Legger med en liten film som viser litt lyd :) http://www.skjer.com/audi/stereo/musikk.avi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Ble go' lyd det der, ja :) Har lyst på slik spiller selv! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 blei bra lyd detta ;) hva slags spiller har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har denne: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1579 Grei spiller med tanke på at du har 1gigabyte internminne i den, bare å ta med seg frontpanelet inn på pulten, plugge i pc og hive over 3-400 sanger:) Slipper cder og drit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ganske digg da.. tror faktisk jeg skal kjøpe meg denna! verdt prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ganske digg da.. tror faktisk jeg skal kjøpe meg denna!verdt prisen? Ja vil si det.. helt kurrant spiller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg