Morgis Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hei. hvordan får jeg skrudd ut baksetene i volvoen? På undersiden av bilen, ca ved kardangen, er det i karosseriet 1 bolt som skrues gjennom, på hver side av bilen. Disse ser ut til å være festene til baksetene. Jeg skal forlenge disse da jeg skal bruke dem til å feste eksosanleggene i. Noen som også vet størrelse og type på disse boltene? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ingen skruer. Dytt nedre delen hardt bakover samtidig som du løfter den litt opp. Seteryggen sitter festet i et par ører nede ved festettil sikkerhetsselen, bøy de unna og dra ryggen rett opp. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 det gikk som smurt :) takker Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg