Figgi Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hei ja her er jeg igjen med nytt anleggs spm. jeg har tenkt å kjøpe (garantert) Pioneer. har sett ut en 1000W 12" frontsett 4" 140W (er ikke sikker på hvor mange Watt det var) 6*9 for hatthyllen som er på 360W forsterker på 760W som følger med subben som en pakke fra Pioneer. så det jeg lurer på er om at en 90A dynamo blir for lite? kansje jeg stiller feil spm her siden jeg ikke kan en dritt om elektronikk. hørt maange som har sagt til meg at den vil bli for liten, men vil spørre her først siden det er så mange her inne og som kan en del om anlegg, strøm og slikt. takk for alle svar:D -MvH- Fredrik Åsheim -Edit- vil ikke ha svar som sikter mot andre type anlegg Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 vil ikke tro du kommer til å slite med den dynamoen, ihvertfall ikke før du evt hiver inn fler forsterkere osv ;) batteriet det går på om bilen ikke sviver,men har du den igang er det 0 problem.. :) Godt det er andre en meg som sitter oppe enda ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Dette går så fint så. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 :D:D Tuusen takk :D:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg