ss242 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Denne stod montert i en bil jeg kjøpte meg nå: VX6005 Hadde ikke tenkt til å bruke den til sub uansett. Men funker det ok å kjøre et frontsett og et sett midbass på denne? Har 8600 headunit, så kan bruke den som delefilter. Kan evnt byttes i en 2 eller 4 kanaler hvis noen er int. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Denne stod montert i en bil jeg kjøpte meg nå:VX6005 Hadde ikke tenkt til å bruke den til sub uansett. Men funker det ok å kjøre et frontsett og et sett midbass på denne? Har 8600 headunit, så kan bruke den som delefilter. Kan evnt byttes i en 2 eller 4 kanaler hvis noen er int. det vil sikkert fungere helt greit vil jeg tro.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Joda, funker sikkert greit. Men er det mye å hente på en 4k i prisklassen rundt 3 tusen i forhold til denne? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg