vagen Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Hva med ett lite hjørne for de som har noe og selge / er på jakt etter noe å kjøpe? http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Kan det være noe av dette du mener?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Veit du hva... Jeg tror du har rett!!! :-) http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 de to øverste der; "deler" og "tuning/styling" kunne heller vært opdelt i "bildeler kjøpes" og "bildeler selges" mye av det samma som havner i begge forum uansett. noen ganger litt vanskelig å velge plassering! '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by MrHappy Kan det være noe av dette du mener?? :D :D :D :D :D :D VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Kan det være noe av dette du mener?? LOL :D :D :D :D :D :D :D ........... Men; kan være enig i at det burde deles i "kjøp" for seg selv og "salg", så er det lettere å finne frem.... - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by MrHappy Kan det være noe av dette du mener?? ENDELIG!! her ser vi det.. nok engang ser vi Mrhappy's kreativitet laaangt over andres nivå, dette er som en guidet tur på munch museet.. FLOTT at disse innvandrerene klemmer til med flott og ikke minst fantasi full kunst!! dett traff meg rett i hjerteroten å se en invandrer gutt med et slikt øye for kunst!! må beklage for at jeg glemte :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D <-- disse til alle dere som ikke fikk frem glimte i øyet... 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by bing ENDELIG!! her ser vi det.. nok engang ser vi Mrhappy's kreativitet laaangt over andres nivå, dette er som en guidet tur på munch museet.. FLOTT at disse innvandrerene klemmer til med flott og ikke minst fantasi full kunst!! dett traff meg rett i hjerteroten å se en invandrer gutt med et slikt øye for kunst!! umm, og poenget med det var? Sist jeg sjekka (har jo ikke sjekka, men er slik man sier) så var Asim norsk.... nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by bing ENDELIG!! her ser vi det.. nok engang ser vi Mrhappy's kreativitet laaangt over andres nivå, dette er som en guidet tur på munch museet.. FLOTT at disse innvandrerene klemmer til med flott og ikke minst fantasi full kunst!! dett traff meg rett i hjerteroten å se en invandrer gutt med et slikt øye for kunst!! Jeg gir opp... har ikke ord for slikt. Go Get`em Kid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by MrHappy Kan det være noe av dette du mener?? HAHAHAHHHAhha! überlol! digger visualiseringene dine :-) Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 vi driver å utarbeider nye deler på forumet for tiden kjøp og salg delen vil bli mere omfattende, systematisk og lettere... ukjent når dette blir klart ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 hehehe,at du ikke ble grafisk designer ser jeg fortsatt på som et stort mysterium :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by pahf hehehe,at du ikke ble grafisk designer ser jeg fortsatt på som et stort mysterium :) Sikkert fordi jeg er en racer i paint lol :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by DaButcher HAHAHAHHHAhha! überlol! digger visualiseringene dine :-) jeg må stemme i på den :-) BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg