Zemeckis Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hei Har litt diverse spm om min 240. 1.Har fått taki en turbo(?) gasser. Er lik denne, men med blå kork tror jeg. Kom fra en B230AT. Har gassern samt den boksen med turbo merket på. Det vil vel funke å bruke den gasser der selv om jeg ikke skal ha noe turbo. Mulig og sette på luftfilter der istedet? Det vil vel ikke øke bensin forbruket? 2. Så lurer jeg litt på den med rådebank. En kompis av meg tror jeg har fått det på min motor. Gassern er sliten og må skiftes ut, kan det være tenningsbank? Motoren begynner å kakle i mot bakker som regel. Motoren har gått litt over 177777km nå. Så bør jeg vel skifte tennplugger med det samma også? Hvilken type anbefalles da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Bumper tråden jeg.. lurer på spørsmål 1 selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Tenker på noe alla slikt: Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 noen som vet åssen radiator som er på øverste bildet? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg