Gå til innhold

Streetmeet Rena

Ranger emnet


K1T

Anbefalte innlegg

Har endel film ja' date=' men egner seg vel mest til privat bruk slik ståa er.. hørt mye rart i det siste angående filmer på nett, dessverre. Og som jeg skrev øverst, bildet er fra tidlig på kvelden. Var ikke mulig å komme inn på torget på slutten.. og like mye problem å komme seg ut..hehe.. :P

 

- Rune[/quote']

merka det :)

gadd ikke prøve å kjøre rundt innpå der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har endel film ja' date=' men egner seg vel mest til privat bruk slik ståa er.. hørt mye rart i det siste angående filmer på nett, dessverre. Og som jeg skrev øverst, bildet er fra tidlig på kvelden. Var ikke mulig å komme inn på torget på slutten.. og like mye problem å komme seg ut..hehe.. :P

 

- Rune[/quote']

 

Legg ut filmen da!! sikker på at den blir bra?! :thumb

Eller så kan du jo brenne den på dvd og spille den på en skjerm på neste treffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fått lov til å leke oss bak der, men tar likevel ikke sjansen på å legge ut film av kjøring, som kan være til fare for lappen til andre folk.. det skjønner du vel! : )

 

- Rune

'78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo

'85 Opel Ascona C 2.0 Turbo

'71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto

'95 Opel Omega B 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fått lov til å leke oss bak der' date=' men tar likevel ikke sjansen på å legge ut film av kjøring, som kan være til fare for lappen til andre folk.. det skjønner du vel! : )

 

- Rune[/quote']

for de som følger med litt, så er ikke dette så dumt :)

leste på vg at det var noen som mista lappen etter de hadde lagt ut en film med litt burnig på veien :)

ligger en tråd på forumet et sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov og lov.. er faktisk en privat eiendom da, og jeg har vært i kontakt med både politiet og eieren av tomta. Jeg og kompisene mine, fikk derfor tillatelse til å leke oss litt bak der... men er ikke for hvem som helst å komme dit og gjøre hva de vil liksom. Hvis det hadde kommet ukjente folk og kjørt cross rundt huset ditt, hadde vel du stusset litt og.. ?

 

- Rune

'78 Opel Ascona B 2.0 16v Turbo

'85 Opel Ascona C 2.0 Turbo

'71 Opel Rekord C 2.0 med to doble dellorto

'95 Opel Omega B 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov og lov.. er faktisk en privat eiendom da' date=' og jeg har vært i kontakt med både politiet og eieren av tomta. Jeg og kompisene mine, fikk derfor tillatelse til å leke oss litt bak der... men er ikke for hvem som helst å komme dit og gjøre hva de vil liksom. Hvis det hadde kommet ukjente folk og kjørt cross rundt huset ditt, hadde vel du stusset litt og.. ?

 

- Rune[/quote']

 

 

ja jo litt så, men det tviler jeg på at de hadde turt!!! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår