RSS Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 trenger noen deler for og få ferdig motoren min! det jeg trenger er, svinhjul, oljekjøler og starter! trenger dette så fort som mulig, siden motoren skal i bilen om 2 uker! helst før... alle delene er til gti. mvh Rune Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 :bump må da være noen som har noen av disse delene her?!? Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 har alle 3 delene Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 innboksen din er full! mye skal du ha for dem? har du tid i dag, så kan jeg komme og hente dem? Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg