ThomasR Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 jeg skulle sette på senkesett idag, men, etter mye tenking å prøving, så fant jeg ut at det ikke gikk, så her kommer spørsmålene: Hvordan skal jeg montere fjærene framme? hva må jeg bruke for å løsne den skruen som sitter på toppen av demperen? Og er det lettere bak enn forran? trenger hjelp, har så lyst til å få på senkesettet nå:) Takker for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 har du msn eller noe så kan jeg sikkert hjelpe deg eller forklare deg, beemer_e30@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 har du msn eller noe så kan jeg sikkert hjelpe deg eller forklare deg, beemer_e30@hotmail.com Har lagt deg til msn min nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg