ts Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 hallå saken er den at jeg har pusset bilen min på mange steder ned til reint metall. og sparklet oppå dette... kan jeg ha noen midler som forhindrer rust oppe på sparkelen??? har gått over med flyte sparkel så jeg er godt fornøyd med resultatet så jeg gidder ikke kline oppå noe... har noen noe tips??? mvh thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvis du ikke gidder "å kline oppå noe" hvorfor spør du da? Et par strøk med grunning burde gjøre susen. Men du skulle vel egentlig hatt noe rustbeskyttelse under sparkelen også.. sprakel trekker til seg vann.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvis du ikke gidder "å kline oppå noe" hvorfor spør du da? Et par strøk med grunning burde gjøre susen. Men du skulle vel egentlig hatt noe rustbeskyttelse under sparkelen også.. sprakel trekker til seg vann.. jeg brukte rust killer under sparkelen på bilen til mamma.. funker fjell det ser det ut som.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 det jeg mante var at jeg har ikke lyst til å kine på noe med pensel... saken er jo det at jeg burde hatt noe under sparkelen men det glemmte jeg i farta... funker det med syre grunning eller epoksy grunning... eller kan jeg bare bruke vanelig grunning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg