puntohgt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Gatebil nærmer se faretruende fort og jeg trenger racing clutch til bilen min. 2000 punto 1.8 HGT. kollevold har ikke gundersen motorsport har ikke sellholm motorsport har ikke NOEN som kan hjelpe??? tips?? Tlf: 91 77 31 32 Siter Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Christoffersen & Bekken AS Smalvollv. 46 0667 Oslo.................. 23 20 78 00 - Telefaks................................. 23 20 78 01 prøv de Men tror du kan få tak i via kollevold, skal ikke omp ha noe til bilen din? Hadde i allefall til min uno turbo Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puntohgt Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Christoffersen & Bekken AS Smalvollv. 46 0667 Oslo.................. 23 20 78 00 - Telefaks................................. 23 20 78 01 prøv de Men tror du kan få tak i via kollevold, skal ikke omp ha noe til bilen din? Hadde i allefall til min uno turbo har prøvd C&B AS, men de tar ferie fra mandag. Kollevold prøvde å få med clutch på forsendelsen som gikk fra italia i går, men det gikk ikke. Du har vel ikke en exta clutch til uno'en liggende?? De er visst like har jeg hørt rykter om. Siter Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Joda tror jeg har en eller to stk liggende, men det er jo gamle orginalclutcher. Spørs hvor lenge de holder Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 send en mail til omp.info@ompracing.it og spør om forhandlere i norge sverige og danmark. Kan nesten garantere at noen av de har det på lager. I allefall i danmark Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puntohgt Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Joda tror jeg har en eller to stk liggende, men det er jo gamle orginalclutcher. Spørs hvor lenge de holder de holder nok ikke 5 minutt desverre. står nesten ny clutch i bilen min nå, og den holder ikke i det hele tatt etter at bilen fikk pustehjelp.... har sendt mail til omp , men det tar nok litt tid før jeg får svar på den. løsningen blir nok å demontere clutchen i kveld og kjøre 4,5 timer til oslo i natt og håpe at clutch og brems AS kan fikse nytt sinter bellegg og stramme trykkplata litt. sukk!!! Siter Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hehe, skal ikke være lett. Men hvis du får svar fra de i morgen og klarer å få bestillt den i morgen skal den jo være her før gatebil. Evt kjøre noen timer til danmar eller sverige Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 http://www.clutchnet.com ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg