|Massern| Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 jo, jeg gjorde det ;) men j har jo alltid lyst på corrado, skal å se på en golf tdk etterpå;) Ikke tilfeldigvis 240tic sin på forumet her? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eystein Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ingen andre på forumet som vurderer å selge? :) finner jeg ingen fin corrado snart, blir det nok golf, eller audi jeg har en corrado til salgs.... g60, 91mod, 190000km, sølvmetallic, fabrikktrimmet på oettinger i tyskland (går utrolig godt... syns jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 har du sett på den blå corradoen ?? :) jeg var på kløfta før idag, men da hadde han ik tid for han måtte kjøre noen folk, så jeg får ta det en annen dag ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg har en corrado til salgs.... g60, 91mod, 190000km, sølvmetallic, fabrikktrimmet på oettinger i tyskland (går utrolig godt... syns jeg :) VELDIG int :) bilder? pris antydning? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Ikke tilfeldigvis 240tic sin på forumet her? det var hans ja :) jeg syntes det ble for mye småplukk med den, og den ble for dyr så blir ikke den golfen på meg Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg