sInnzYk Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1147498 noen som vet noe om den her? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 har vært til salgs lenge på vw audi forumet ihvertfall http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=33752 Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1147498 noen som vet noe om den her? Jeg har vært å kikka på den, syns den ikke var noe fin i lakken! Nesten ikke gummi igjen på forhjula, (sikkert kjørt litt hardt)! Jeg syns den så litt lurvete ut rett å slett. Men lykke til, du får kjøre å kikke på den:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg har vært å kikka på den, syns den ikke var noe fin i lakken! Nesten ikke gummi igjen på forhjula, (sikkert kjørt litt hardt)! Jeg syns den så litt lurvete ut rett å slett. Men lykke til, du får kjøre å kikke på den:) Mye skulle han ha for den da? mener den lå til salgs for litt over et år sia eller noe også jeg.. en kompis av meg som hadde lyst på den.. mener den lå ganske høyt i pris da. ser pen ut på bildene i alle fall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 tror det var 80 000 sist. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Mye skulle han ha for den da? mener den lå til salgs for litt over et år sia eller noe også jeg.. en kompis av meg som hadde lyst på den.. mener den lå ganske høyt i pris da. ser pen ut på bildene i alle fall :) Jeg vet ikke hvor mye, for vi gikk ikke inn til han! Den stod bare under et trekk på en parkerings plass utafor huset hans! De bildene lyver veldig hvertfall, husker det var noe slitt lakk foran på panseret! Fangeren var litt ødelagt! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 okei, får dra å se på den endag, s6`en blir solgt i morgen :) tror han skulle ha rundt 60 for den vurderer også den med kamelon lakk til 75000, den er bra vedlikeholdt? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 okei, får dra å se på den endag, s6`en blir solgt i morgen :) tror han skulle ha rundt 60 for den vurderer også den med kamelon lakk til 75000, den er bra vedlikeholdt? Okey, du for gi vårs en rapport da, på åssen den så ut=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 det skal jeg gjøre, drar å ser på den på mandag regner jeg med:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 ingen her på forumet som vurderer å selge da? :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 kjøp min, hehe, da har du ett prosjekt da ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Tror denne har vært kollisjonsskadet og bygget opp for et par år tilbake, farge fra R1, også litt usikker på KM.stand fra den har ligget ute tidligere. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 vr6 er det intresangt? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 noen som vet noe om denne eller? nesten mistenksom lav KM stand http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1157091 Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 vr6 er det intresangt? bruker vel mye mer enn g60 i drivstoff? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg