Civic94 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Noen som er intresert i et lambo kit til honda civic 92-95? kom med bud... kan og byttes i One piece angeleyes frontlykter og baklykter til civic. kan ikkje sette lambo kit på min bil fordi sideskjørte mitt var limt. e nesten umulig å få av uten å ødlege lakken. Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Noen som er intresert i et lambo kit til honda civic 92-95? kom med bud... kan og byttes i One piece angeleyes frontlykter og baklykter til civic. kan ikkje sette lambo kit på min bil fordi sideskjørte mitt var limt. e nesten umulig å få av uten å ødlege lakken. hvilket lambo kitt er det da? link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 ja hvordan lambo kit? har one piece angel lykter og chrome led baklykter liggende :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 det er lambo kit fra FS-styling. kosta 6290 kr, helt nytt. Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 ja hvordan lambo kit? har one piece angel lykter og chrome led baklykter liggende :) Stemmer glatt på at detta er noe for deg.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 det er lambo kit fra FS-styling. kosta 6290 kr, helt nytt. direkte bolt on, eller er det noe du må tilpasse til? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 nei det er ikkje noe å tilpasse.. er lagd til civic 92-95. så det ska passe perfekt! Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hvor du kjøpte dei bak lyktene og hvor mye koster dei ny? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 de hvilke? chrome led? kjøpte de fra ebay. kosta meg litt over 1000 lappen fra usa, aner ikke hvor mye her i landet.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 er forsatt tilsalgs... Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 passer disse til 1991 model da? har 1991 HB jeg. litt skeptisk til lambodoors altså :P dørene er jo de samme egentlig. er de ikke det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Noen som er intresert i et lambo kit til honda civic 92-95? kom med bud... kan og byttes i One piece angeleyes frontlykter og baklykter til civic. kan ikkje sette lambo kit på min bil fordi sideskjørte mitt var limt. e nesten umulig å få av uten å ødlege lakken. Er de originale sideskjørtene under stylingeskjørtene? Da er det jo såre enkelt å fjerne alt i så fall! De originale skjørtene er klipset på, men UNDER de så sitter det 8-10 små "plastskruer" som må vekk først. De kan noen ganger være nesten håpløse å få hele ut, så bruk et skrujern til å vri de ut.... Når du har fått ut de så er det bare å kakke hele sideskjørtmodulen FREMOVER!!! Et passe godt slag med håndbaken i bakkant vil gjøre at hele sideskjørtet går rett ut av festene sine.... Klipsene vil da sitte igjen i bilen og vries ut og setter direkte på sideskjørtene når de skal på igjen. Og da skal du bare presse sideskjørtene RETT INN - alts ikke slå de på motsatt vei som du fikk de av.... :) Tjo bing! Anyone care for some sportseats??? Røde sådanne.... Nye.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 nei er ikkje orginal sideskjørt, er limt uten på og nagla på inn sida i døra. er et komplet styling kit. Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg