johnivar88 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Vet dette ikke er den beste lakken, men etter at jeg har fått fjerna rusten så vil jeg belage meg på å lakkere bilen innvendigt. ribbe den helt, pusse ned og lakkere, men etter som jeg er veldig flink til å rote bort ting å tang så ville jeg ikke bruke for mye penger på dette i tilfelle det ikke skulle gå, så derfor lurte jeg på om biltema lakken er ok? vis det blir bra inni så vil jeg jo lakkere bilen utdvendigt i samme farge som inne. og det som er cluet er at det skal være forskjellige farger, org fargen er vinrød, jeg vil ha matt svart... any1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 biltema lakk skal ikkje bruast på anna en små tullete ting som interiør detalja å rc bila å slikt, tåler ingen ting, eg ville aldri ha lakka bilen min med biltema lakk, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 styr LANGT unna biltema lakken.. har lakkert en moped med denne lakken og resultatet var slåandes dårlig og lakken sprakk opp etter kort tid så er ikke noe og satse på nei. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hehe tydeligt at jeg ikke skal gå for det nei!:P men hva er en grei lakk til å lakkere innvendige karosseriet med? hvor mye koster det for en lakkerer å gjøre det? hvor mye lakk tror dere at det går på den jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 styr LANGT unna biltema lakken.. har lakkert en moped med denne lakken og resultatet var slåandes dårlig og lakken sprakk opp etter kort tid så er ikke noe og satse på nei. det var vell tilfeldig vis ikke lakkert på plastik vell??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 lakket hele intreøret mitt med biltema sin plastlakk (sort) blei bra Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 jeg skal lakke det innvendige karosseriet.. u read me?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 en jeg jobber med lakket en hel bakluke med biltema lakk for et halvt år siden... ser ikke forskjell på orginallakken og biltema lakken, er helt fint... tror det bare handler om å være nøye og gjøre bra arbeid når man lakker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg ville også tipt det. Også er det jo innvendigt også så er jo ikke største faren. pusse godt ned, grunne og spraye og klarlakk? burde vel holle i massevis det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg