Vectra_ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hei! Fjernstyringen funker ikke så veldig bra... Leste her før en tid siden hvordan man kunne "restarter" den, eller hva jeg skal kalle d... ? Noen som har peiling? :) Siter Vectra B selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Eg må vere ganske nærme for at den skal motta signal fra sender, kan hende det er fordi batteriet i senderen begynner å nærme seg flatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sthol Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har samme problemet med min fjernkontroll til tider. Av og til må den programmeres en gang i uken, av og til funker den prikkfritt i måneder. Jeg pleier å åpne den og bøye litt på bøylen som presser mot batteriet slik at den skal stå mere i spenn mot batteriet. Måten du programmerer på er å trykke på hvordan som helst slags knapp på fjernkontrollen rett etter du har slått på tenningen. Tror du kan trykke 5-30 sek etter tenningen er slått på. Et trykk skal være nok, så låser bilen seg og låser opp igjen, da har du programmert den. Om dette ikke skjer er det noe galt med batteriet i kontrollen, selve kontrollen eller noe på mottakeren i bilen. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lærer noke nytt kver dag, takk for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_ Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Tusen takk du, visste det var noen her som hadde peiling :) Siter Vectra B selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg