eschie Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 noen som vet hvor, eller som har teininger til sentral lås systemet til 94 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 rett meg hvis jeg tar feil, men tror du kan gå på ditt lokale vwsenter og høre om de har en tegning til deg som de kan printe ut..jeg pleier å gjøre det iallefall =) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hørest ut som et bra forslag, jeg har gjort det samme, bare at akkurat min midell hade de ikke fått inn på data, så da vart en 2500 siders perm overrekt meg til låns:p koseli å begynne å lete etter rette sjema da ja:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg