GolfG60Syncro Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Vet lite om hva motor som står i den bilen der men det ble snakket om 115 hk.... Det er jo ikke all verdens.... Har lagt ut tett over 60 for min.. 91 modell, originalt karosseri, syncro (1 av 200 ja...) høyde/hardhetsjusterbart senkesett, 4pkt belter, el recaro, stereo så det rekker.... 250hk +++ Et strøk lakk (5000kr på jobb), og en halvmeter sveisetråd til bakluka, så er jeg der jeg vil være... Smak og behag men for meg er egen glede viktigere enn andres glede.... Syncro er vel et must hvis du skal ned med 250hk...? Da passer det fint med et "Golf C" bakpå.... Men for all del ikke misforstå, dette er jo en dønn rå bil (lottobilen), men du finner dem i norge og, og poenget mitt var bare at STATEN (likner litt på SATAN på avstand...) flår deg så jævlig at det bør vurderes å ta prosjektet sjøl... Hadde ikke hatt problemer med å betale 55k for den bilen i norge... Hehe.... Iaffall ikke 45.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Vet lite om hva motor som står i den bilen der men det ble snakket om 115 hk.... Det er jo ikke all verdens.... Har lagt ut tett over 60 for min.. 91 modell, originalt karosseri, syncro (1 av 200 ja...) høyde/hardhetsjusterbart senkesett, 4pkt belter, el recaro, stereo så det rekker.... 250hk +++ Et strøk lakk (5000kr på jobb), og en halvmeter sveisetråd til bakluka, så er jeg der jeg vil være... Smak og behag men for meg er egen glede viktigere enn andres glede.... Syncro er vel et must hvis du skal ned med 250hk...? Da passer det fint med et "Golf C" bakpå.... Men for all del ikke misforstå, dette er jo en dønn rå bil (lottobilen), men du finner dem i norge og, og poenget mitt var bare at STATEN (likner litt på SATAN på avstand...) flår deg så jævlig at det bør vurderes å ta prosjektet sjøl... Hadde ikke hatt problemer med å betale 55k for den bilen i norge... Hehe.... Iaffall ikke 45.... Mmmm. Drømme Golf 2'ern. Regne med du kommer på treff med den etterhvert. :) Og lager kanskje en tråd om den oxo? ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Det blir vel august treff..... Må vel ta noe bilder og lage en tråd, kanskje.... Istedet for å stjele denne!! :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Det blir vel august treff..... Må vel ta noe bilder og lage en tråd, kanskje.... Istedet for å stjele denne!! :D Gleder meg. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Nån med ett Bud?? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg