Bil87 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hei! Har en 1992-modell Audi 80 cab, som jeg har problemer med nå! Plutselig når jeg skulle ta av caben i dag, så skjedde det ikke noe når jeg vrei om det håndtaket inne i bilen. Da pleier vinduene å gå ned av seg selv. Heller ikke når jeg trykker inn knappen for å få opp lokket til rommet der caben skal ligge skjer det noe. Har sjekka sikringene, men alle var fine! Kan noen hjelpe meg! Den har virka helt fint, skjedde bare plustelig, brukte den seinest i går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Var håndbrekket på ?? hvis ikke, dra på brekket og prøv igjen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil87 Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja, håndbrekket var på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bøtta Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 sitter en føler i bagasjelokket som hindrer cablokket i å åpnes samtidig med bagasjelokket. sjekk ledningene på begge sider når du åpner bagasjelokket , det er veldig vanlig med ledningsbrudd i bøyen der som skaper disse problemene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil87 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ja, veit det! Har sjekka det i dag, men uten npe hell. Bare skjønner ikke hva som er feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg