*opel* Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 har jo det men. må ha penger å sånn. det kan jo hende jeg gjør det men. får skjå va som skjer. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Dersom det er den gule som ligger på autodb med grønn lakk i motorrommet tror jeg at du bør styre unna om du har håp om å få skilter på den noengang.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Til det har vil Volvo og Opel:) Sant det :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Dersom det er den gule som ligger på autodb med grønn lakk i motorrommet tror jeg at du bør styre unna om du har håp om å få skilter på den noengang.... nei det er ikke den. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 skal legge ut noen bilder når jeg har henta den. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Til det har vil Volvo og Opel:) Helt enig. Gode Bobler fortjener mer enn å bli brukt til bilcross. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Helt enig.Gode Bobler fortjener mer enn å bli brukt til bilcross. må bruke boble å da.:thumb Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hvis man skal bytte fra 1,5l til 8v 16v gti motor, hva må jeg bytte da??? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Til det har vil Volvo og Opel:) nei.. Volvo er traktor.. å Opel bruker man ikke til sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 hvis man skal bytte fra 1,5l til 8v 16v gti motor, hva må jeg bytte da??? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg