Gå til innhold

1985 Audi 80, stylet, eu-ok, gratis omreg!

Ranger emnet

Snow4Fun

Anbefalte innlegg

uhm? begjært avregistrert 29.06.06 ?

fikk et brev i posten dagen etter at jeg hadde vært på biltilsynet med eu papirer betalt omreg, årsavgift osv. alt var i orden fikk skilta da..

ringte dem da jeg fikk det brevet får da hadde jeg pratet med dem dagen før og fått skilta av dem da. og da beklaget dem seg osv osv. og det skulle dme ordne. men det har dem f*** ikke klart!

får ha takk som så det :) jeg ringer dem i morgen. så skal dem få høre hvor landet ligger! :D

mvh christer

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei det er da klart :) selger ikke bilen når det er sånn som det er nå. fikser det først. værste som finnes er å kjøpe en bil som det er noe tull sånn sett med. men jeg ringer dem i morgen jeg :)

grunnen til at det har blitt sånn tror jeg er:

jeg kjøpte bilen på nyttårsaften på dagen :P fikk ikke da avregistrert den før på ny året og fikk da regning på årsavgift greit nok tenkte jeg da venter jeg med å betale den til sommeren for skal ikke ha skilter på den før da og da betaler jeg heller de 250,- ekstra for det. og nå har jeg betalt alt og har fått skilta på bilen. og viss det er avskiltnings bægjær på den så ville jo ikke fått ut skilta:P

må være noe kluss i systemet dems. for jeg har kviteringer på omreg, eu, forsikring, og årsavgift + de 250,- ekstra. dette har jeg i hånda nå. alt er signert av statens vegvesen og står ok. de nye oblatene står på bilen også. så må nok være noe kluss fra biltilsynet sin side.

men skjekker som sagt opp i mårra. så gir jeg degen rapport etter atjeg har pratet med dem.

mvh christer

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg på biltilsynet i dag. og dete beklaget dem igjen. for dem hadde glemt å skrive at jeg hadde betalt de 250,- ekstra.

nå har de gjort om det og alt er i bokd :) tar 2-3 virkedager på at systemet gjør om på det.

Nå er det ikke noe kluss lenger :)

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider