Golfy Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Denne bilen var på rudskogen.Noen som vet hva fargekoden er eller hva lakken heter?Fra hvilken bil er lakken eventuelt hentet fra? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Den var lakkert i lys blå perlemor hvis jeg ikke huske feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Den var lakkert i lys blå perlemor hvis jeg ikke huske feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 vet ikke hva den heter men er org på renault megane og laguna. er vel bare tilsatt ekstra perlemor Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Jeg hadde en ganske lik farge på min 206, den fargen het Gris Iceland eller noe i den duren. Stikk innom en B.O.Steen og sjekk fargekartene de har der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg