Madmads Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hallo. jeg kjøte meg en a6 2,7 biturbo. var hos ts racing å chipet den. de byttet dumpene. men jeg kunne tenkt meg noen som tysser litt.. desse som de satte på er jo med retur. Jeg har hørt at dump uten retur som lager denne fine lyden ikke er så bra for nye biler å sliter ut no rart.. Semmer dette.. eller kan jeg bare bytte ut å blåkke retur røret, og sette på noen uten retur??? takk takk dere er så snill som kan hjelpe meg så fort:thumb Siter vw boble roadster 1968 Audi A6 2,7 biturbo q--solgt VW Golf 4 1,9tdi--solgt mazda 323 turbo 4x4 --solgt pug 205 gti 1,6 115hk--død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 blokker du returen og ha dumpen åpen kommer det mere lyd ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 det du er inne på er nok luftmengdemålerene som ikke liker at lufta blir plutselig borte! da tror motoren at den for lite luft/lekkasje.. men vis du har luftmendgemåleren på innsugsida av turboen og ikke på trykk sia(MAP føler) så vil det gå.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madmads Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Luftmengdemåleren sitter rett etter luft filter boksen. Er det no stress å putte på dump uten retur da?? Siter vw boble roadster 1968 Audi A6 2,7 biturbo q--solgt VW Golf 4 1,9tdi--solgt mazda 323 turbo 4x4 --solgt pug 205 gti 1,6 115hk--død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 men vis du har luftmendgemåleren på innsugsida av turboen og ikke på trykk sia(MAP føler) så vil det gå.. Du mente vel omvendt? Det vil dessverre ikke gå på denne motoren uten feilen som er nevnt. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja omvendt! hehe.. bli mye å tenke på:P men går ikke på denne bilen alikevel så! er sjeldent det går bra på nyere biler med LMM Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg