sRt Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hei, har glemt helt av denne tråden. BurnPr00f: Jo, vi har vurdert soting ja. Ivertfall på skyvedørsruta og bakrutene. Jeg regner med at jeg skal prøve i løpet av vinteren :) Fremme tar jeg det ikke så tungt at rutene er originale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Fin firma bil, men vurder og demonter front lyktene og lakker de sorte inni. da blir den enda mel clean og det ser bra ut :) Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Tror ikke jeg har sett en firmabil som er så rein inni før:D Men den her var grom syns jeg..:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Tøff bil! Er ikke alle som får til det der på en firmabil gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 ble veldi fin denne her! stå på Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 vingen var konge!!! skru den fast.... lolololol Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hehe, ja vingen skal på ^^ ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Skal du senke bak så kan du legge akselen over bladfjærene, og legge metallklosser mellom aksel og bladfjær, funker fett;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Takk for ideen, og det har vi faktisk tenkt på. Men får se om vi orker ettersom bilen daglig brukes til varebilforemål og slikt. Men jeg lover at vi skal vurdere det :) Ellers så er jeg dritt lei skjiten som er overalt for tiden, om man vasker bilen er den grå igjen etter 3 km... Og det stakkars ryggekameraet blir lett skittent det også :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Vel, jeg har en trist nyhet. Frontfangeren har fått en skade, helsikkes snø... Men ettersom den er i glassfiber skal vi nok få fixa det, får bare håpe den ikke sprekker mer enn det som er. God jul forresten! Jeg så gjennom noen gamle fotoalbum fra mekketida og fant et litt morsomt bilde av tradisjonen vårs: teste sx vingen på alt av biler som kommer innom. Så her ser dere en Primera klar for å kjøre i 300kmt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 hahahahaha, bra det bare er testing og intet annet, for den der var litt for liten for en (De)Primera 1,6 :P hehehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 hahahaha.. vidar sin primera..! den dagen vidar finn gasspedalen såpass t å trenge den der,da får æ sjokk.. :) Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 hehehe, ska nok litt til det ja. Æ har nu endelig klart å tvinge han til å kjøpe øyelokk og senkesett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hei. Artig prosjekt! Any updates? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Fangeren ble skada i vinter så den er plukka av, så vi skal hive oss rundt nå snart å få lappa den sammen. Den er av glassfiber så det er lett å fixe. Etterpå blir det lakkering av frontfanger, øyelokk og den nye grillen. Vi må også på rundtur for å få tak i ny netting til fronten, ettersom det er en annen type netting i grillen. Kan ikke ha forskjellig vettu, må ha det ordentlig :) Ryktes også at vi har et par andre bilprosjekter på gang, så jeg får se om jeg gjør dette om til en tråd om flere biler og prosjekter, alla SS-Performance tråden, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg