Gå til innhold

Bilder fra CB's bilstereoshow

Ranger emnet


sprett1

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var det det var ja :) synes ikke det lått slik jeg forventer meg av en så dyr oppsettt...:iconsm hørte mye skritt om det sette men som sagt: "eskepstisk"... tror den bilen trenger noen "trente ører" til justering :) ellers en meget hyggelig fyr han som eide bilen og takker for lytten. Det var den eneste bilen jeg lyttet til siden bilen til Anders stå der Focal pickupen og minin spilte bass for alle sammen :) -godt ment, men kjedelig når man skal lytte SQ i andre biler- derfor fikk jeg desverre ikke hørt på bilen til Anders :thumb hvor mye gikk for den bass kassen som Anders "spikra" ;) sammen?

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... du stå og "glante" inn på noe Shell eller Staoil sjappe sikker Tony.... :hammer :) jeg ble ikke så lenge, siden jeg var bare pasasjer gitt... men "plaget" litt "gamle" foumbekjente og forsikret meg om Nils (zetec) hadde fjernet transport skruene fra subben sin... :hello: Tor Steinar satt oppe i "buret sitt" med en "pen og nydelig medhjelper" og "en mindre pen" haha... ellers var jeg innom butikken og tittet litt og hadde med meg ODR katalogen som jeg rasket til meg fra bilen til Anders og et av de hyggelig selgere mente jeg burde ha en meget bra anlegg og en god del peiling FØR jeg skaffet meg en sånt RS-D7.... knock alt i alt var greit egentlig men synes det var mindre folk enn ifjørd men Anders skal ha alt honnør for presentasjon og "kursing by the way" :respect forresten: det var mye annet og fint å "snekre på" der og!!

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

haha folk snakker om bilen min!!! :)

Matador: jeg kommer neste år oxo, håper å se deg igjen, takk for den hyggelige praten.. husk at du hørte på en cd som var lagd ut av mp3 i bilen min pluss at mellomtonen var midlertidig montert i en mdf baffel i orginal hullet bak plastik deklset.. bygger om atm. skal ut på siden av deklset (støpe om en del) og vinkles opp en del.

 

Heum: bilde av bilen min, er du sikker du vil se den engang til :P

tha_car.jpg

 

tha_stereo.jpg

 

og HALLLO JEG HAR VRx :P

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, så det var derfor ja... m'm anyway, blir artig å høre den neste år men kanskje før? siden du ikke bor så langt unna Horten. Da kan du også høre på min "billigere" frontsett :) takk for en hyggelig lytt ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår