Gå til innhold

Video: Banekjøring - Bauda-treff 26.06.06

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Se der ja! Der var den på nett... Ble litt mye av meg og ha|||on her, så beklager til de som er skuffa over at de ikke er med. Var veldig begrensa med film bortsett fra det som var onboard, så da blir det sånn. Er bakke_racing som styrer kamera forresten! Som vanlig...:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult dette ja :)

 

Men siden det er håndholdt inboard får du aldri noen følelse av vinkler eller slikt.. Litt synd for man merker jo det er mye rå kjøring :) Bare hold kamera på et tripods stativ inne i bilen f.eks :)

 

Bra snutt, bra med inboard og utvendig filming og ikkeminst rå kjøring av hallon, ton og daniel :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at dere liker filmen! Håndholdt inboard er aldri noe særlig nei. Har lenge hatt planer om å ordne noe skikkelig stativ inni bilen, men får aldri tid. Vi fikk heller ikke lov til å kjøre med kamera på taket, enda vi hadde flere kilo med gaffa over, og dobbeltsidig teip under.. Hadde faktisk monopod på kameraet, men det hjalp ikke veldig mye når det ble litt "kasting"..

 

Og Pudding.. Det gjør meg ingenting hvis du har lyst til å klistre opp noen av de morsomme bulletcam-tingene på bilen min hvis vi er på samme treff en gang. ;)

 

Hvem bil kjørte du, herr smitt? Den grå 33n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Pudding.. Det gjør meg ingenting hvis du har lyst til å klistre opp noen av de morsomme bulletcam-tingene på bilen min hvis vi er på samme treff en gang. ;)

 

Det skal ordnes vet du, du har vel 180sx med 2 liter, og jeg har lyst til å sitte på i den i forhold til min 1.8 liter. :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Da har vi en plan da. Er det ny import på gang eller? Så 200n lå ute for salg og...

 

Har enda ikke kjørt med 200'en på rudskogen, så det må testes før jeg eventuellt bytter.. men 1.8 liter og ikke kulelagra turbo = for mye lagg :) Men men blir da artig fordet :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår