pitersn Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det ble byttet hjullager på høyre bakhjul her en dag. Med en gang jeg starta opp lyste abs lampa. og abs'n funker ikke.. Hva kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det ble byttet hjullager på høyre bakhjul her en dag.Med en gang jeg starta opp lyste abs lampa. og abs'n funker ikke.. Hva kan være galt? Kankjse kontakten er dradd ut :S Eller at føler er Defekt? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitersn Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hvilken kontakt? Å hvilken føler? (lite peiling på abs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det står en liten føler bak der kan jeg tenke meg, den registerer om hjulet går rundt. Til denne føleren er det koblet en ledning som går inn til ABS-hjernen. Denne hjernen tror jeg ligger under baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 min abs lampe lyser å! tror jeg tar den ned på et verksted senere i uken. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Er visst ganske vanlig at det blir tull med ABS :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitersn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Skrudde fra hverandre nå.. Da så jeg følgende: *bremsebånda var litt spukket på tvers av der skruene sitter *bulk i den skiva som indre lager går i mot (spindel?) *fullt av bremsestøv *hånbrekke funket ikke *høyre bakhjul veldig slitt inn mot bilen. *den ringen som skal sitte fast på selve trommelen hadde kilt seg og satt fast rundt spindelen (dette er sikkert årsaken til abs tullet) Noen som aner hva jeg skal gjøre nå? bytte spindel, bremsebåndog den ringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Høres ut som du har litt jobb foran deg ja :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg