Mr. SQ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 de HAR i allefal en demobil! og ALLE legger merke til den,etter man har sett den "live" så er vel navnet alpine rimelig brent fast i hodet til folk,og da har vel alpine fått gjort akkurat det de var ute etter.....:fire: Joda, jeg har ingen problemer med å se poenget ditt. Det er jo umulig å ikke legge merke til den, og du glemmer den nok ikke. Det ligger utvilsomt mye arbeid bak en slik bil som den 6'ern, så det er ikke her innvendingene mine er rettet. Jeg syntes bare det er mer moro å se biler som CLS'n som faktisk fungerer, og som ser ut til å være et meget pent bygg. Det må jeg vel ha lov til?.............he he mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 den bilen der saa jo like kul ut som musikken i den videoen da... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keewm Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 den bilen der saa jo like kul ut som musikken i den videoen da... Hehe! Noen som vet hva den første sangen heter?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg