oter11 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 startet endelig å bygge litt i bagasjerommet i dag. bilen er en 1991 audi 80 quattro(b3)denne har selfølgelig bensintanken i seteryggen,men har heldigvis skipose. har fått bygget,så jeg har fått flatt gulv,og fått laget til den ene sideplaten. mangler å lage til den andre siden. ettersom bensintanken er inne i bilen,så er plassen meget dårlig. her er noen bilder,sånn som det er akkurat nå: det som skal inn i bagasjerommet er: rf 551x som skal festes på høyre sidevegg rf t20001bd,denne er: d=325mm,h=66mm,b=584mm så skal jeg ha en MTX Thunder 9500 Dual 4 Ohm 12" 1000 W noen som kan regne ut en kasse til denne? datablad: http://www.mtx.com/caraudio/products/subwoofers/thunder9500.cfm her er målene på åpningen på bagasjerommet: h=40cm,b=85cm her er målene i bagasjerommet: d=55cm,b=105cm,h=44cm det blir jævlig trangt,så er usikker på om jeg får plass til kasse og monoblokk tar også imot gode tips/råd,dette er mitt første bilstereobygge Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 legg denne på bilstereo prosjekt i stedet så blir det flere som kikker i tråden din.. lykke til mned bygginga Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 De har ikke akkurat verdens største bagasjerom de Audi 80ene, men med litt gjennomtenking går det alltid bra :) Ett pluss i margen er hvis du har en sub som er litt plassgjerrig. Men obs! Pass på at du faktisk får trykt kassen nedi bagasjerommet :P En kompis bygde en kasse, så når han endelig skulle få den nedi var det alt for trangt så han måtte hive det :P Men lykke til :) Går nok gullfint det her Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Lag i glassfiber. Det er vesentlig lettere enn mange tror. Du trenger: - Sikkelig maske - Vernebriller - Glassfiberduk - Polyester - Gummihansker - Malekoster - Aceton (for rengjøring av utstyret, løser opp polyester) - Plast og aluminiumsfolie for maskering. - 19mm MDF til frontplate. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg