fint_å_ha Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hei! Bilen min ble sendt til rustsveising og lakkering for to dager siden og fikk i dag vite at panseret var ubrukelig..Så hvis noen har et fint stående eller vet hvor jeg kan få tak i et så hver så snill å send en mail eller ring! KRISE!! Mvh Mattias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Legg gjerne ut nr. ditt visst du vil folk skal ringe deg. Har et panser du kunne fått, men er nok aaalt for langt vekke Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fint_å_ha Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hei! Bilen min ble sendt til rustsveising og lakkering for to dager siden og fikk i dag vite at panseret var ubrukelig..Så hvis noen har et fint stående eller vet hvor jeg kan få tak i et så hver så snill å send en mail eller ring! KRISE!!Mvh Mattias nr 92246759 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg