leoball Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 heisann folkens, noen som veit hvor jeg får tak i felger som passer på en rekord? har en 86 2.0 sedan som snart står klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Felger finnes brukt, eller du kan høre med din dekk/hjul/felg-forhandler. Der vil du få hjelp til nytt i alle fall. Er du på utkikk på egenhånd har Rekord boltsirkelen 4x100. Innpresset (ET/offset) er 37. Og navåpningen skal være 57,1 samme som VW-produkter. Felger fra Golf burte passe ideelt. Lovlig kan du forandre den totale sporvidden med 15mm. På en bil jeg har er forandringen 4cm uten at bilens egenskaper er ødlagt. Til mindre innpress til nærmere skjermen kommer du. Mvh Gummiskiftarbeider;) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ET 25 passer fin på rekord så lenge ikke felgen blir Breiere enn 8,5tummer Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 eg har 7x13 et 35 på min... ats classic felger.. Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg