Phantom Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Hm, lurer på en sak...selvfølgelig.... =P Når jeg starter min Honda Prelude 89' 2,0EX (forgasser) så har den en tendens til å rykke litt, nøkke, og en tendens til å ikke gå litt rent, men dette er kun den lille perioden fra den startes til temperaturen har øket litt... Hva i all verden kan dette være ? Ellers så går motoren helt perfekt til alle tider, det er kun når den er kald dette oppstår. Motoren holder seg og på rundt 1500-2000omdreininger til den er varm(som jeg skulle regne med tilsier at det ikke er noen feil der). Noen tips ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Temp sensor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Kan du utdype litt ?:rolleyes: Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Det er mest sansynlig temperatur sensoren på motorstyringen din, evt tilkoblingene som er dårlig\røket. Hvis den ikke er for dyr, så prøv å bytte denne. JEg har samme problem på min bil, men de skulle ha 450kr (!!!) for ny, så jeg leter etter delemotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg