_AndreasH_ Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=100939 Volvo 760 GLE vurderes solgt. Toppakning leker vatn. Bilen skulle på EU-kontroll juni 06. Dette blei det ikkje noko av da toppakninga leker. Motor starter og går, men leker litt vatn. Stått parkert sidan eg oppdaga det. Senkefjører må godkjennast før EU. Følger med TUV papirer. Bud ønskes. Bilen står i Brattvåg, Haram. Pm for info eller telefonnr. Andreas Hartmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hva mener du med "seriøse bud"? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har fått ein del bud på 2-3000 kroner. Da beholder eg heller bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hva er seriøse bud da? 5'? 10'? 15'? Hvor mye lekker den? Jeg la plutselig merke til hvor langt det egentlig er opp til deg.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 4 k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Selges for 12 000. Uten anlegg og uten 760, 90-mod baklyktene... Svarte sota orginal lykter følger med. Orginal Volvo vinge (sølv farga) følger med. Add-on lepper fra http://www.spoilershop.se og vindavisere framme. (Ikkje montert) lesjöfors senkesett 40\40 med TUV står på bilen. 1 år gamle. 1 år gamle dempere. Selges pga skulegang til høsten, og har ikkje tid til og fikse opp bilen. Var påtenkt B230FK prosjekt, men så blei det ikkje slik. Førstemann til mølla... Lyst og sjå bilen? Kontakt meg gjennom PM, Svarer ikkje mellom 14.07 og 20.07. Rudskogen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kan bytte mot laptop, siden du skal på skole til høsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kan bytte mot laptop, siden du skal på skole til høsten? Ikkje interisert i byttehandel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg