lars-frr Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Kjøpte meg ny sony spiller i går , siden jeg hadde en sony spiller fra før av så satt jeg den nye spillern rett inn i kontakten ut å bytte ledningssett. Spillern funka fint den helt til jeg skulle dytte den inn i hølet , da forsvant strømmen . Det første som kom til hodet da var at en ledning hadde falt ut , men etter uendelige forsøk for å finne synderen måtte jeg i går kveld gi tapt. :( Hva kan være galt , trenger hjelp her , klarer ikke kjøre uten musikk..... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Sjekket sikringer? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Hvor sjekker jeg de ,, er det de som er nede til venstre for rattet ?? Har en golf 2 , kanskje det er forskjellig fra bil til bil , men hvordan vet jeg hvilken sikring som er hva ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Så den spiller heller ikke etter at du har tatt den ut igjen... Hmmm. Har du et voltmeter tilgjengelig? Du bør nok få sjekket om du faktisk har spenning på ledningene til spilleren. Om ikke, kan en sikring under dash'en din ha røket. Om du har spenning, kan sikringen på spilleren ha røket. Om du har spenning, og sikringen på spilleren er i orden, kan spilleren være i ustand. Prøv å putt inn den gamle igjen, og se om den funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Jeg stappet inn den gamle igjen , den funka heller ikke . Tror nok det er en sikring jeg . Men må jeg da bytte sikringen eller der det som hussikringer du bare trenger å dytte inn igjen så funkern . Isåfall hvordan ser jeg hvilken sikring som er til stereoen .. Cd spiller n funka helt fint helt til jeg skulle dytte den inn , da bare skrudde den seg av og har ikke fått den på siden .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 OK... Siden den gamle spilleren ikke funker heller, så har nok sikringen under dash'en gått. Du trenger strengt tatt ikke vite nøyaktig hvem det er. Du kikker på alle sammen. Den eller de som har røket ser du garantert. De har en metall "tråd" på langs, som du ser fra oversiden. Om den er svidd av, så bytter du den til en likedan. Det er forskjellig amperestyrke på dem, så det er viktig at du ikke setter på en større enn det som skal være der. En annen ting du må se etter, er hvorfor røk sikringen når du stappet inn spilleren? Det høres ut, for meg, at det er en kortslutning som har skjedd. Sjekk alle ledningene du ser bak spilleren, og videre inn i hølet. Se om noen har en skade på seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 mener å huske att det er den helt til høyre jeg, nr 22 hvsi jeg ikke tar helt feil.... det står også på det dekselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Er vel ikke dyre de sikkringene ?? Har de de på bensinstasjoner Så det er altså ikke å bare dytte den inn igjen slik som det er hjemme oss meg . Bil er vel ikke som et hus :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg