sk1rty Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Som topic sier så lurer jeg på hvor jeg får kjøpt denne fangeren: Han som eier bilen skriver bare at han har en RS4-look fanger. Tusen takk til de som gidder å lete litt for meg!! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 jeg tror det er en golf 3 fanger som er tilpasset.. eller golf3 og golf 3..det er en stylingfanger til golf 3 tror jeg.. og de selger den på http://www.norskbildelsenter.no Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Såg på akkurat den styla vectraen der før eg kjøpte meg bil, den ganske fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Er vel dietrich i tyskland som har laget denne. Men mener den kalles for GT Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Så denne fronten finnes ikke spesifikt til Vectra? dietrich hadde i allefall ikke den under vectra A på sin side... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Så denne fronten finnes ikke spesifikt til Vectra? dietrich hadde i allefall ikke den under vectra A på sin side... Denne lages til vectra ja, husker ikke i farten hvem som selger den.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hadde vært topp om du hadde funnet ut det :D er blitt rimelig gira på den fangeren! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90vectra Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Du er ikke den eneste, skal prøve å spore den opp. Med moms så blir den vel ikke billig kan jeg tenke meg Siter As usual with cars: Car owner: How fast can you make it go? Tuner: How much you wanna spend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Satte bare å surfet på Bsbildeler.no så kom denne opp :D Er ikke helt lik, men veldig kul da.. Liker den! http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DT4028&vg=&vgpath= Jippi!! Mulig det blir ny fanger på meg da... Men uansett så skal jeg ha lykter først da, siden jeg må "ofre" grøftlysa... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg