kapissj Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 jeg vil også ha en sånn.. :http://n24.no/oppogfrem/article1372025.ece Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Se der ja...:D ikke verst, får håpe han blir fornøyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Han har også en Ferrari Enzo, som han også fikk gratis. Tror nok ikke den bilen får se asfalt i hele sin levetid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Trodde ikke det var så stas å være pave Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Ingenting slår popemobilen. Eneste bilen med 360 grader panorama utsikt; laget for at paven skal lettere kunne lese trafikkbildet:P Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 se for dere paven legge en rykare med Enzo`n oppover hele hovedgata i vatikanet aneglsmili Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Vel vel, kanskje vi har beviset for at han er så religiøs? Hadde også blitt det hvis jeg hadde hatt en Enzo ståendes i garasjen og kjørt en tur... Nå vet jeg det! Det er slik vatikanet hjernevasker folk til å tro de er etterkommer etter Herren selv Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hva skal paven med slike biler? Trodde dem ringte limosinen jeg.. Har vanskelig for å tro han i det hele tatt har lappen og på bildene så det ut som han var vant til å sitte i baksetet :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Vil tro han har lappen da han eide et par biler før han ble pave også. Var bl. en Golf 4 som gikk for noen millioner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg vil også ha en sånn.. :http://n24.no/oppogfrem/article1372025.ece om du får tak i en slik volvo, får jeg camaroen din da?? vil heller ha den enn en ussel volvo! hehe (selv om den hadde V8!! hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 om du får tak i en slik volvo, får jeg camaroen din da?? vil heller ha den enn en ussel volvo! hehe (selv om den hadde V8!! hehe) phff...volvo som vinterbil og camaro som sommerbil;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 haha da vil jeg ha den gamle ;) hvor kult hadde det ikke vært å komme med den på streetmeet lettere hora opp og med noe fjongt i glassburet ;P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg