Flasher Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Se annonsen her.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1157779 95223483 kan eventuelt byttes i noe gøy Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hvorfor så billig? Er absolutt intereesert, men er på vestlandet.. Muligheter for frakt/ møtes på halvveien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Den var jo faktisk ganske fin cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 flasher... intr. i å selge felga til meg? er vel 4x100 og ET3x ? Har handla meg 16" med dekk for 4k og dem er skeive som faen... ikke betalt enda så lurer på om jeg kanskje skal avlyse den handelen :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Er motoren frisk og rask? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Sorry folkens, solgte bilen i dag.. Selger billig for att jeg fikk den for nesten ingenting, og orker ikke tenke mer på den rett og slett.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! faen... :/ grattis med salget da... VISSTE jeg skulle ha ringt deg :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ja, de som er intressert bruker å ringe ;) hehe! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg