Mikke Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hei Jeg skal sette inn høytalere bak i min mazda 323 91 mod. Vet noen hva slags størrelse som passer inn i de ferdige hullene bak? Og må det settes inn noen form for "kasse" / feste brakkett inni der for at de skal sitte? Dette er 3 dørs utgaven. 1,6 LX. Får ikke satt inn 6x9" i hattehylla pga denne er fjernet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det er ingen høytalere som passer i orginal festene. Men du kan lett modifisere litt med en treplanke, så har du plass til en 6,5tom eller 5,25tom høytaler der. 6x9 går, men da må du kutte litt i sidedekselet. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ok, takk. Får teste litt på det :) 6x9 må vel bli best lyd siden jeg ikke skal ha noe i hattehylla osv. Men fester disse rett i plastikken da? eller får jeg festet det inn i karosseriet på en måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Fest det inn i karosseriet på en måte, i plastikken blir veldig hobbyløsning. Hadde du bodd nærmt bergen kunne du fått kjøpt en ferdig tilpasset hattehylle (av tre og trukket med stoff) med 6x9 høytalere av meg for rundt tusen lappen.... Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg får prøve på og sette inn noen 6x9 inni der og feste det på en eller annen måte. Burde bli bedre lyd med 6x9 en feks 6,5". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?p=34692#34692 Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar|us Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kjøp deg ny hatthylle så blir det litt lettere å feste høytalerne, det er det jeg har gjort. Fungerer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kjøp deg ny hatthylle så blir det litt lettere å feste høytalerne, det er det jeg har gjort. Fungerer bra. Jeg får ikke brukt hattehylle pga bikkja pleier og sitte bak der når han er med ;) Fått tak i noen 6X9 nå og tenkte å motere dette i helga ellernoe. Men sjekket litt i går også lurte jeg på hvordan folk har festet høytalerene baki der, kan jeg feks feste noe treklosser bak der og feste høytalerene i dette? Også ser jeg det er lagt opp ledninger baki der, men forran ved spilleren er det ikke noe kontakt som de går ut til. Er de ledningene som går bak festet oppi der et sted på noen måte? Noen som vet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg