The_Darkness Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hei Er ute etter en ny cd spiller til bilen min, men kunnskapen min innen feltet er ikke akkurat så stor, så jeg trenger derfor litt tips til hva jeg skal velge. Jeg ble annbefalt en Pioneer DEHP30MP, men syns ikke denne var noe pen, og utseende teller endel. Jeg syns denne er veldig fin, og har egentlig lyst på den, men den er litt dyr for meg. Men hvis jeg ikke finner noen andre så tar jeg den. Så hvis noen har noen tips til meg så hadde jeg satt pris på det, prisklasse under 2k. spilleren må kunne spille cd/cdr og mp3 plater, men dette er vel kansje standard på de fleste spillere nå tildags. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ta en tur på http://www.megabillig.com Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 takk for link, var billig der ja, men som sagt så vet jeg ikke så mye om spillere, så er litt vanskelig for meg å velge ut en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 DU Har PM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 nei det har jeg ikke fått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Nå har du fått den,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg