lulle Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hei. oppdaget her om dagen at da jeg skiftet ned fra drive til andre gear, begynte motor og drivverk og bli litt underlig, blei en slags vibrasjon. Ellers fungerer det fint med kikdown, da er det ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Sjekk motor festene og girkasse festene, men er en fordel å vite hva slags bil det er. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Glemte det av, det er en trans am 80 mod, motorfestene er skiftet men det kan jo være girkasse testene, men da skulle jeg ha fått det samme når jeg gira ned fra drive til andre via kikdown, men da er det ikke no. kun manuelt.. kan det være no mellom skifter og kasse, tenker på om det er justering, at den ikke går helt i inngrep.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg