Gå til innhold

Grei pris?

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja alle vet hvordan en 85 audi 90 ser ut..men du hadde itte nevnt åssen bil det var snakk om..bare motoren ;)

 

bilen såg litt kald ut på bildene egentlig! hehe...prosjektbil detta der da ell?

 

bil til deg?

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil til deg?

 

Mnja..når je først skar ha litt gamp i en Audi 90 så velger jeg nok quattro gitt!

Har itte peeng til å kjøpe en "prosjektbil" som må kostes på mye før den i det hele tatt skal gå framover. Men bra forslag ja! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er ikke akkurat verdt så mye så lenge den ikke starter og går.. du får gjøre som meg, kjøpte en rustfri 81 audi 80 GT coupe for 1500 kr (utrolig nok hel og fin), og en 10v T motor.. det fungerer greit! hele kostnaden har kommet på 8000 kr, da med litt lakk til bakskjermen da den hadde ett par bulker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat verdt så mye så lenge den ikke starter og går.. du får gjøre som meg, kjøpte en rustfri 81 audi 80 GT coupe for 1500 kr (utrolig nok hel og fin), og en 10v T motor.. det fungerer greit! hele kostnaden har kommet på 8000 kr, da med litt lakk til bakskjermen da den hadde ett par bulker..

 

Rustfri faktisk. Enten har du oversett en del eller så var selgeren dum som et brød. Men er FWD da, det er dritten. Har 20v turbo og quattro jeg nå så tror jeg klarer meg;)

 

Og for 1000'ene gang. Det finnes ikke noen biler som heter 80/90 coupe...De bilene heter BARE coupe...Coupe quattro og coupe GT

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Rustfri faktisk. Enten har du oversett en del eller så var selgeren dum som et brød. Men er FWD da, det er dritten. Har 20v turbo og quattro jeg nå så tror jeg klarer meg;)

 

Og for 1000'ene gang. Det finnes ikke noen biler som heter 80/90 coupe...De bilene heter BARE coupe...Coupe quattro og coupe GT

 

Du så hva jeg skrev, rustfri! Coupe GT da, hvis du skal ha det med skje.. bygd på 80 kaross.... Selger skulle bare bli kvitt den, og en kamerat av meg kjøper biler for halve vrakpanten og kjører de på huggeriet.. da plukker han alt han vil og hugger resten..så der fikk jeg tak i den..

den kom faktisk med 1.9 5s motor.. Greit nok at det kun trekker foran, men dette er ikke noe bil jeg gidder og bruke noe spes tid på.Har en grom 20M som frister mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så hva jeg skrev, rustfri! Coupe GT da, hvis du skal ha det med skje.. bygd på 80 kaross.... Selger skulle bare bli kvitt den, og en kamerat av meg kjøper biler for halve vrakpanten og kjører de på huggeriet.. da plukker han alt han vil og hugger resten..så der fikk jeg tak i den..

den kom faktisk med 1.9 5s motor.. Greit nok at det kun trekker foran, men dette er ikke noe bil jeg gidder og bruke noe spes tid på.Har en grom 20M som frister mer..

 

 

Det han sa var at det ikke het 80/90 Coupe/Gt Coupe ! Dropp 80/90! Siden 80 er en bil og 90 er en bil, og Coupe er en bil!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis folk skal vere så jævla nøye på på detta sån at folk som ikkje har vore i systemet så lenge skal forstå så må vi heller skriva typ85 coupe. typ89 c oupe og b3(typ89)/b4 80 og 3b/typ89 90....

 

Happy? =P

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er veldig opptatt av å understreke at de har peiling på ting...

 

Som tror di har peiling å har lest det i ei bok e vell merr riktig. :fatality:

Viktigaste e jo at folk meine ka du forstår, e isje så jævla viktig at kver jævla

tråd ska nogen komma å syda om at det hette ditt å datt.

 

Å den di som syns d e så sinnsyk viktig at bilane nesten må stå innført me rammenr for at alt ska ver rett så kan di jo ta det i ein egen tråd som ingen gidde å lesa.

 

THE END! Dennik has left the bilding.

 

NB! skriveleif e gratis for di som bryr seg om det.

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke å syter i en annens tråd. Var vel jeg som starta denne. Trodde bare at folk som hadde Audi visste av det het coupe og BARE coupe osv...

 

 

Syns moderator kan stenge denne. Bare bullshit her uansett..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår