antheus Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Nå etter at jeg har satt sammen Corrado dashen i min Golf 1 cab virker ikke blinklyset lenger. Når jeg slår på tenningen lyser lampa som skal blinke i instrumentene mine svakt. Når jeg slår over blinklys hendelen lyser den sterkere, men ingen blinking. Instrumentene er originale Golf. Er det releet som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Høres nesten ut som jordingsfeil spør du meg.. men kan vel være et rele som har lagt seg til å sove for godt også.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by antheus Nå etter at jeg har satt sammen Corrado dashen i min Golf 1 cab virker ikke blinklyset lenger. Når jeg slår på tenningen lyser lampa som skal blinke i instrumentene mine svakt. Når jeg slår over blinklys hendelen lyser den sterkere, men ingen blinking. Instrumentene er originale Golf. Er det releet som er gåen? det virker som det er enten en jording kabel du har glemt, ta og sjekk sikringen og ledingene til varselblink brytern er det vansklig sette corrado dash mk1 ?? her du bilde ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by antheus Nå etter at jeg har satt sammen Corrado dashen i min Golf 1 cab virker ikke blinklyset lenger. Når jeg slår på tenningen lyser lampa som skal blinke i instrumentene mine svakt. Når jeg slår over blinklys hendelen lyser den sterkere, men ingen blinking. Instrumentene er originale Golf. Er det releet som er gåen? hva er det man trenger av deler for bygge om til g60 dash. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 vil gjerne også se bilde, har tenkt på å gjøre det selv / få noen til å gjøre det. :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Har desverre ikke noe bilde enda. (det er ikke ferdig helt enda) Var VELDIG mye jobb. Mye som ikke stemte. Bredde, høyde, vinkel mot torpedovegg osv.... Skiftet releet nå, men det var ikke det. Fikk et tips om at det kan vere jordinga til Nødblink bryteren. Men det orker jeg ikke og fikse nå. Reiser til USA på ferie ikveld. :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 En stund siden dette, men fant du ut feilen? Jeg har nøyaktig det samme problemet som deg!?! Har sjekka relé/ sikring osv men finner ikke utav det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 kwiib: det kan være tegn på at nødblinkbryteren ikke sitter montert med ledningen på. da får du svakt lys i blinklyslampa i dashen når du prøver å blinke, kan selvsagt være at bryteren er gåen oxo.. du må bare feil søke på de tingene som alt er sagt, ligger i ett av dem mest sannsynelig-. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Takk for tipset. Skal prøve med en ny bryter for å se om det hjelper. Av og til når jeg tar på nødblinkern så kommer det en skrapelyd nednfra sikringsboksen/relét, og andre ganger fungerer den. Tror folk begynner å irritere seg litt etterhvert når jeg klemmer meg inn å små luker på motorveien uten å blinke :p Jaja... får vel ordna det til slutt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg